Web 10bet Forum

web10bet

You are not logged in.

#1 2020-09-05 12:29:46

zqohzmsu
Member
Registered: 2020-09-04

Så er Escape Copenhagens Escape Rooms lige noget for jer

Velkommen til Escape Copenhagen

Kan I bevare overblikket og knække koden før det er for sent.
Tag udfordringen op sammen med venner, familie, studiekammerater eller kolleger i et af vores mange Escape Rooms eller  udfordringer i København.

Live Escape Games er blevet rigtig populære til firmaevents og

da spillet udfordrer vanetænkning og kræver god kommunikation og samarbejde.
Escape Rooms er for alle, og undervejs i spillet vil I få testet jeres samarbejdsevner og opleve hinanden i nye roller.
Escape Copenhagen er en af de største udbydere af Escape Rooms i Danmark og har plads til 85 deltagere på en gang.
Vi ligger helt centralt i København med masser af muligheder for restaurantbesøg lige om hjørnet.
Træt af passiv underholdning.
Så er Escape Copenhagens Escape Rooms lige noget for jer.
Her skal I aktivt deltage, samarbejde og kommunikerer for at alt lykkes.
Hvis I skal rystes sammen på  eller skal til logedag eller lignende, så får I altid en fantastisk fællesskabsoplevelse.
Alle kan være med og gennem samarbejde, udfordringer og lidt tidspres kommer I til at have en uforglemmelig oplevelse, der kan tales om i lang tid.
60 min | 4-8 deltagere                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       60 min | 4-8 deltagere                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       60 min | 4-8 deltagere                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 60 min | 4-8 deltagere                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       60 min | 8-14 deltagere                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       60 min | 4-8 deltagere.
60 min | 4-8 deltagere                                                                                                                                                                                                                                                                60 min | 4-8 deltagere                                                                                                                                                                                                                                                                60 min | 4- 8 deltagere                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         60 min | 4-8 deltagere                                                                                                                                                                                                                                                                60 min | 4-8 deltagere                                                                                                                                                                                                                                                                60 min | 8-14 deltagere.
60 min | 2 eller 4 deltagere                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         60 min | 2 eller 4 deltagere.
120 min | 3-6 deltagere                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         60 min | 12-60 deltagere.
, hvis du og din gruppe søger en anderledes teamaktivitet.
+45 4290 9191                                                                                                                                                                                                                      .

Hverdage 09.30 - 22.00 Weekender 10.30 - 22.00

Hverdage 09.30 - 22.00 Weekender 10.30 - 22.00.
×                               Denne hjemmeside anvender cookies til statistik og indstillinger.
Ved at bruge hjemmesiden accepterer du dette.
Accepter.

Board footer